Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI) - IB-SALUT | Servei de Salut de les Illes Balears

Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

En l'any 2009 amb la idea de millorar l'atenció multidisciplinar i la qualitat de vida dels infants amb alteracions en el seu desenvolupament o amb risc de patir-ne (i també dels seus familiars) es crea el Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI), regulat pel  Decret 9/2015, de 13 de març, de modificació del Decret 35/2011, de 8 d'abril, pel qual es crea el Centre Coordinador d'Atenció Primerenca i Desenvolupament Infantil de les Illes Balears.

El CAPDI està adscrit al Servei de Salut de les Illes Balears i depèn de la Direcció d'Assistència Sanitària.

Es tracta d'un servei que coordina, planifica i gestiona eficaçment els recursos sanitaris en l'atenció primerenca i el desenvolupament infantil, i treballa coordinadament amb els recursos educatius i socials, i també dóna resposta a les necessitats dels menors amb trastorns del desenvolupament o amb risc de patir-ne (i també a les dels seus familiars) des d'un punt de vista integral i de manera interdisciplinària.

Ubicació i contacte

Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)
Servei de Salut de les Illes Balears
Centre de Salut (CS) Casa del Mar
Passeig de s’Escullera, 7 - 07012, Palma, Illes Balears
Tel. 971 723 433 Email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Canal Twitter | Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

Funcions
  1. Donar informació, orientació i assessorament als professionals i a les famílies sobre els recursos disponibles i necessaris.
  2. Impartir formació per als professionals i impulsar la recerca.
  3. Desenvolupar i millorar les estratègies de prevenció, detecció precoç i intervenció primerenca.
  4. Promoure la coordinació dels diferents àmbits i dels seus recursos, i també elaborar protocols conjunts.
  5. Acordar les variables epidemiològiques que s'incloguin en els sistemes d'informació de sanitat, educació i serveis socials, i unificar els protocols de registre i derivació.
  6. Crear comissions de coordinació.
  7. Fer el seguiment del procés d'atenció.
  8. Facilitar la continuïtat assistencial.

 

Notícies

 

 Documentació
Tràmits administratius
 Enllaços  externs d'interès