Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

En l'any 2009 amb la idea de millorar l'atenció multidisciplinar i la qualitat de vida dels infants amb alteracions en el seu desenvolupament o amb risc de patir-ne (i també dels seus familiars) es crea el Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI), regulat pel  Decret 9/2015, de 13 de març, de modificació del Decret 35/2011, de 8 d'abril, pel qual es crea el Centre Coordinador d'Atenció Primerenca i Desenvolupament Infantil de les Illes Balears.

El CAPDI està adscrit al Servei de Salut de les Illes Balears i depèn de la Direcció d'Assistència Sanitària.

Es tracta d'un servei que coordina, planifica i gestiona eficaçment els recursos sanitaris en l'atenció primerenca i el desenvolupament infantil, i treballa coordinadament amb els recursos educatius i socials, i també dóna resposta a les necessitats dels menors amb trastorns del desenvolupament o amb risc de patir-ne (i també a les dels seus familiars) des d'un punt de vista integral i de manera interdisciplinària.

Ubicació i contacte

Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)
Servei de Salut de les Illes Balears
Centre de Salut (CS) Casa del Mar
Passeig de s’Escullera, 7 - 07012, Palma, Illes Balears
Tel. 971 723 433 Email: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Canal Twitter | Centre Coordinador d'Atenció Primària pel Desenvolupament Infantil (CAPDI)

Funcions
  1. Donar informació, orientació i assessorament als professionals i a les famílies sobre els recursos disponibles i necessaris.
  2. Impartir formació per als professionals i impulsar la recerca.
  3. Desenvolupar i millorar les estratègies de prevenció, detecció precoç i intervenció primerenca.
  4. Promoure la coordinació dels diferents àmbits i dels seus recursos, i també elaborar protocols conjunts.
  5. Acordar les variables epidemiològiques que s'incloguin en els sistemes d'informació de sanitat, educació i serveis socials, i unificar els protocols de registre i derivació.
  6. Crear comissions de coordinació.
  7. Fer el seguiment del procés d'atenció.
  8. Facilitar la continuïtat assistencial.

 

 Documentació
Tràmits administratius
 Enllaços  externs d'interès