Butlletins de l'Oficina de Seguretat

Servei de Salut de les Illes Balears (Ibsalut)

IBSALUT INFORMA

  • 28/04/2021 - AVÍS IMPORTANT PER ALS CANDIDATS DE NOUS PROCESSOS SELECTIUS DEL SERVEI DE SALUT DE LES ILLES BALEARS

    En la propera convocatòria i en endavant, per participar en els processos selectius de concurs oposició del Servei de Salut de les Illes Balears haureu de fer la inscripció electrònica.

    Per això, és imprescindible que disposeu del Certificat digital de persona física i de l'aplicació de Signatura electrònica.

    Des de la Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals us recomanam que consulteu aquesta guia per saber com fer-ho.

  • 28/04/2021 - Núm.5 - REVISTA IBSALUT INFORMA

    Ja està disponible el número 5 de la revista IB-SALUT informa d'abril 2021, un mitjà amb informació d’interès per al personal del Servei de Salut.

  • 11/03/2021 - Notificació i Registre d'Agressions (NIRA) als professionals

    Disponible per a tots els professionals del Servei de Salut l’aplicació informàtica NIRA, per facilitar el registre, la investigació i l’anàlisi de les agressions d’usuaris a professionals

  • 08/03/2021 - L’examen del concurs oposició de la categoria d’infermeria d’urgències d’atenció primària es realitzarà el 6 de juny

    L’examen del concurs oposició per cobrir les places vacants de la categoria d’infermeria d’urgències d’atenció primària es realitzarà el dia 6 de juny de 2021, a les 11.00 hores, a les illes de Mallorca, Menorca i Eivissa. Les seus de la prova es publicaran els propers dies en el Butlletí Oficial de les Illes Balears i en el portal web del Servei de Salut de les Illes Balears www.ibsalut.es

Butlletí n.º 49 - any 2016 - Ús privat dels recursos corporatius

 

En aquest número del BUTLLETÍ INFORMATIU volem recordar el bon ús de l’ordinador, del navegador i del correu electrònic, i de qualsevol altre recurs informàtic posat a la nostra disposició pel Servei de Salut de les Illes Balears.

El Servei de Salut proporciona al seu personal l’accés a determinats recursos informàtics i dispositius de comunicacions, tant fixos com mòbils, que faciliten l’acompliment de la seva tasca.

 

Aquests recursos són propietat del Servei de Salut i, com a tal, s’han d’emprar per a les tasques pròpies dels treballadors d’acord amb les funcions assignades.

Amb caràcter general, els recursos informàtics i els dispositius de comunicacions s’han d’emprar per a finalitats institucionals i com a eina de suport a les competències professionals dels usuaris autoritzats.

 

En aquest sentit, la utilització de recursos corporatius per a qüestions personals s’ha de restringir per moltes raons:

  • El rendiment a la feina es redueix i això afecta la productivitat i constitueix un greuge comparatiu amb la resta de companys.
  • L’ús particular de la xarxa (per exemple, descarregar pel•lícules o veure vídeos en reproducció en temps real [streaming]) degrada els recursos per als quals els empram per fer feina.
  • L’accés a certes pàgines web augmenta el risc de patir una infecció de virus, la qual cosa pot comprometre la confidencialitat de les dades del Servei de Salut.
  • Emprar intensivament aplicacions particulars i jocs en dispositius portàtils o mòbils pot afectar-ne el rendiment, n’acurça la vida útil i augmenta el risc de robatori d’informació.

 

El Servei de Salut és el responsable de determinar les normes, les condicions i les responsabilitats oportunes per protegir els recursos informàtics, i ho fa per mitjà d’allò que disposa la Circular 1/2014, de 18 d’agost, del director general del Servei de Salut de les Illes Balears, per la qual s’aprova el Codi de bones pràctiques del Servei de Salut en l’ús dels sistemes d’informació i en el tractament de les dades de caràcter personal, accessible des d’aquest enllaç: http://ibsalut.es/ibsalut/documentospdf/cat/cbp_cat.pdf.

 

En aquest sentit, l’ús de l’ordinador, del navegador i del correu electrònic, i de qualsevol altre recurs per a alguna finalitat particular, ha de ser autoritzat prèviament.

 

Si teniu cap dubte sobre aquesta normativa podeu contactar amb l’Oficina de Seguretat de l’OTIC (Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.).