Inscripció a les borses

Inscripció a les borses de treball i actualització de dades

 

 

Nova inscripció a una borsa de treball

Per inscriure-us a una borsa de treball heu de realitzar consecutivament els passos que trobareu més abaix, accedint a les aplicacions telemàtiques:

  Pagament de la taxa - Administració electrònica 

  Inscripció/Actualització - Web del Candidat

Actualització de les dades

 Per realitzar els tràmits telemàtics següents en una borsa de treball en la que ja us hàgiu inscrit:

  1. Actualització de dades
  2. Gestió de mèrits (experiència professional i formació)
  3. Marcatge disponibilitat o no disponibilitat
  4. Selecció de les preferències sobre on estar disponible
  5. Visualització d'informes del candidat

podeu anar directament al pas 2: Inscripció/Actualització - Web del Candidat.

Slider

Preguntes freqüents (FAQs)

Per a més informació podeu consultar les preguntes freqüents.

Aplicacions telemàtiques

01

Pagament de la taxa

Completau aquest tràmit de l'Administració electrònica per a cadascuna de les borses en què us inscrigueu.

Heu de pagar TAXA per a cada categoria professional.


  1. Heu de disposar d’algun dels mitjans d’identificació següents:
    • DNI electrònic
    • Certificat digital reconegut
    • Usuari CAIB (número d’usuari i contrasenya d’accés)
  2. Heu d'abonar la taxa corresponent: Si ja heu pagat una TAXA teniu dret a participar en els futurs talls que es publiquin en la convocatòria de la categoria en què participeu.

Administració Electrònica

Accés al sistema de tramitació telemàtica per realitzar el pagament de la taxa

02

Inscripció en la borsa i/o actualització de les dades

Una vegada abonada la taxa de la borsa corresponent (PAS 1), podreu emplenar i modificar les dades de la vostra candidatura en qualsevol moment.


Emplenau i/o modificau els diferents apartats de la sol·licitud telemàtica en la Web del candidat:

  1. Dades personals
  2. Altres dades
  3. Gestió de mèrits (experiència professional i formació)

Web del candidat

Accés per gestionar la vostra candidatura i baremació. Només disponible per al personal que treballa al servei del Govern de les Illes Balears, organismes autònoms que en depenen o que ja disposi d'un usuari d'accés a la xarxa.


Més informació referent a la borsa de treball

Registres

La documentació que presenteu en oficines de registre que no siguin les pròpies del Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT), s’ha d'adreçar a:

Unitat de Borsa Única C/ Gremi Sabaters, 21 (Local 10+11) - Polígon de Son Castelló, 07009 - Palma


SIR: OFICINA: IBSALUT-Oficina Principal – O000006606

DIR3: A04029518-Direcció d'Àrea de Professionals i Relacions Laborals


Telèfon: 971 70 44 22 Ext. 1