Inscripció a les borses

IBSALUT INFORMA

  • 20/12/2021 - ORDRE DE SERVEI proves de detecció del SARS-CoV-2 en professionals del Servei de Salut de les Illes Balears

    Per aplicar el que disposa l’Acord del Consell de Govern de 13 de desembre de 2021 sobre les proves de detecció del SARS-CoV-2, autoritzades pel Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears, el director general ha dictat una Ordre de servei, que és de compliment obligat, per la qual cosa us demanam que hi col·laboreu al màxim.

    Tots els professionals del Servei de Salut haureu d'emplenar, abans del 31 de desembre de 2021, el FORMULARI CCD TREBALLADORS IBSALUT.

  • 09/12/2021 - Enquesta per al personal: Fase de Diagnòstic del I Pla d'Igualtat del Servei de Salut de les Illes Balears

    El Servei de Salut de les Illes Balears ha iniciat el procés l'elaboració del seu I Pla d'Igualtat. La seva finalitat és garantir la igualtat de tracte i d'oportunitats entre dones i homes en el sí de l'entitat.


    • La Comissió Negociadora, formada per l’equip directiu i per la representació legal de les persones treballadores, està recopilant tota la informació necessària per tal de determinar la situació en què es troba l'entitat en relació a la igualtat entre dones i homes. Per això, aquesta enquesta vol conèixer de primera mà l’opinió de tot el personal sobre aquesta matèria.
    • Les respostes es tindran en compte a l'hora d'elaborar el Diagnòstic previ al I Pla d'igualtat per tal d'ajustar els objectius i les mesures de la manera més fidel possible a la realitat de les persones treballadores.
    • La participació a l'enquesta és voluntària i anònima.
    • Contestar a totes les preguntes us portarà uns 10-15 minuts. Recordeu que l'enquesta només es pot contestar una vegada. Un cop iniciada, s'ha d'acabar perquè les respostes s'enviïn de manera correcta.

    Enquesta per al personal: Fase de Diagnòstic del I Pla d'Igualtat del Servei de Salut de les Illes Balears

  • 07/12/2021 - Sol·licitud de cita per a l'actualització de la Borsa de zelador/zeladora

    Les persones inscrites i admeses en el procés d'actualització de la borsa de treball temporal de la categoria de zelador/zeladora que han d'aportar la documentació que acrediti que compleixen els requisits i que justifiquen els mèrits al·legats, poden sol·licitar cita digitalment en el registre de «l’Oficina principal de l’IBSALUT (C/ de la Reina Esclaramunda, 9)».

Inscripció a les borses de treball i actualització de dades

 

 

Nova inscripció a una borsa de treball

Per inscriure-us a una borsa de treball heu de realitzar consecutivament els passos que trobareu més abaix, accedint a les aplicacions telemàtiques:

  Pagament de la taxa - Administració electrònica 

  Inscripció/Actualització - Web del Candidat

Actualització de les dades

 Per realitzar els tràmits telemàtics següents en una borsa de treball en la que ja us hàgiu inscrit:

  1. Actualització de dades
  2. Gestió de mèrits (experiència professional i formació)
  3. Marcatge disponibilitat o no disponibilitat
  4. Selecció de les preferències sobre on estar disponible
  5. Visualització d'informes del candidat

podeu anar directament al pas 2: Inscripció/Actualització - Web del Candidat.

Instruccions visuals

Slider

Preguntes freqüents (FAQs)

Per a més informació podeu consultar les preguntes freqüents.

Aplicacions telemàtiques

01

Pagament de la taxa

Completau aquest tràmit de l'Administració electrònica per a cadascuna de les borses en què us inscrigueu.

Heu de pagar TAXA per a cada categoria professional.


  1. Heu de disposar d’algun dels mitjans d’identificació següents:
    • DNI electrònic
    • Certificat digital reconegut
    • Usuari CAIB (número d’usuari i contrasenya d’accés)
  2. Heu d'abonar la taxa corresponent: Si ja heu pagat una TAXA teniu dret a participar en els futurs talls que es publiquin en la convocatòria de la categoria en què participeu.

Preguntes freqüents

Administració Electrònica

Accés al sistema de tramitació telemàtica per realitzar el pagament de la taxa

02

Inscripció en la borsa i/o actualització de les dades

Una vegada abonada la taxa de la borsa corresponent (PAS 1), podreu emplenar i modificar les dades de la vostra candidatura en qualsevol moment.


Emplenau i/o modificau els diferents apartats de la sol·licitud telemàtica en la Web del candidat:

  1. Dades personals
  2. Altres dades
  3. Gestió de mèrits (experiència professional i formació)

Preguntes freqüents

Web del candidat

Accés per gestionar la vostra candidatura i baremació. Només disponible per al personal que treballa al servei del Govern de les Illes Balears, organismes autònoms que en depenen o que ja disposi d'un usuari d'accés a la xarxa.


Més informació referent a la borsa de treball

Registres

La documentació que presenteu en altres registres que no siguin propis del Servei de Salut de les Illes Balears (IB-SALUT), s’han d'adreçar a:

Unitat de Borsa Única C/ Gremi Sabaters, 21 (Local 10+11+b10) - Polígon de Son Castelló, 07009 - Palma


Telèfons d’informació 971 70 44 22


Registre Electrònic General