El gerent de l’Àrea de Salut de Menorca, Manuel Yebra, ha participat en l’acte de cloenda del IX Congrés de la Societat Catalanobalear de Psicologia, que ha tengut lloc a la seu del Consell Insular de Menorca.

Clausura del IX Congrés de la Societat Catalano Balear de Psicologia

La trobada ha consistit en dues jornades de presentacions i ponències, i l’acte de cloenda ha comptat amb la presència de Carles Canes, director insular d’Atenció a les Persones del Consell Insular; de Maite Ferrero, en representació del Col·legi Oficial de Psicologia de les Illes Balears; d’Albert Sesé, degà de la Facultat de Psicologia de la Universitat de les Illes Balears; de Pau Lluch, president del Col·legi Oficial de Metges de les Balears a Menorca, i de Sònia Magan, presidenta de la Societat Catalanobalear de Psicologia. En les seves intervencions, tots han coincidit en la qualitat i el nivell científic de les ponències, han reconegut l’esforç i la dedicació a totes les persones que han fet possible el Congrés i han agraït la presència dels participants pel seu interès a continuar conreant la seva formació com a professionals.

Manuel Yebra, a més, ha reconegut l’excel·lent tasca de l’Àrea de Salut Mental de Menorca i ha brindat el seu suport com a gerent i el del Servei de Salut per potenciar la formació i el treball en equip de tot el personal de l’Àrea de Salut de Menorca.