Logo HCIN

 

El Servei d'Atenció a l'Usuari (SAU) de l'Hospital Comarcal d'Inca està format per professionals de diferents especialitats, la funció és atendre els usuaris de l'hospital en totes les dubtes que tinguin en el transcurs de la seva estada al centre, al mateix temps que facilitar-los la tramitació de suggeriments o reclamacions sobre l'assistència rebuda, tant a nivell sanitari, com pel que fa a l'organització o condicions de confort del centre.

El SAU és al vestíbul de l'entrada principal (al costat del taulell d'Admissió) i està obert al públic en horari de 9 a 14 hores.

També disposem d'un telèfon dual, o telèfon traductor, que permet la traducció simultània a tres bandes (pacient - traductor - metge o sanitari), per a 32 idiomes.

Els fulls de suggeriments i / o reclamacions es poden trobar al taulell de recepció i al taulell del servei d'Urgències. Així mateix, també es poden fer els suggeriments i reclamacions a través de la pàgina web de la Conselleria de Salut i Consum (Ib-salut) http://www.caib.es

Contactes:

TEL: 971 888 512

Adreça electrònica: Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

 

Temps d'espera a Urgències

Imagen reloj

 

Generals: 01:21

Pediàtriques: 00:24

Actualitzat: 27/04/18 15:05

RECORDI: Pot acudir al PAC del seu centre de salut més proper.

Banner ISO9001